Duits gevorderden (spreek en luistervaardigheid)

Doelstellingen van de training

  • Verbeteren van de mondelinge en schriftelijke communicatie;
  • Heldere Duitse verbale communicatie;
  • Uitspraak verbeteren en woordenschat uitbreiden;
  • Voeren van verkoopgesprekken;
  • Leren omgaan met klachten;
  • Maken van reserveringen en reserveringsbevestigingen in het Duits.

Voor wie is de training bestemd?

De training is bestemd voor deelnemers die aan onze basiscursus hebben deelgenomen en/of voor:

  • receptionistes;
  • callcenter medewerkers;
  • bedienend personeel met minimaal Mavo/MBO B/C-niveau.

Aandachtspunten in de training

  • De training is zeer praktijkgericht;
  • De spreekvaardigheid krijgt alle aandacht en begeleiding;
  • Tussen de cursusdagen door krijgen de deelnemers huiswerkopdrachten.
  • Veel praktijkoefeningen in het Duits;
  • Uitbreiding woordenschat;
  • Verdieping van de basiscursus .

Aandachtspunten voor de deelnemers

Wij verwachten dat de deelnemers een actieve bijdrage leveren aan het programma en zich positief opstellen naar trainers en elkaar.

Twijfel je aan jouw instapniveau? Neem dan contact met ons op.

Methodiek

  • Gespreksvaardigheden zoals begroeting, telefoonverkeer, een gesprek openen, een boodschap achterlaten, een gesprek beëindigen;
  • Spreekoefeningen en groepsopdrachten;
  • Huiswerkopdracht voor reflectie en continuïteit;
  • Inzicht in sterke en verbeterpunten;
  • Casus en rollenspel.

Verklaring van Deelname

Alle deelnemers ontvangen na afloop van de training een Verklaring van Deelname.

Investering

In-company training: prijs op aanvraag.