De gast centraal

Doelstellingen van de training

  • Aangeven wat de visie is ten aanzien van gastvrijheid.
  • Herkennen van behoeften en wensen van gasten.
  • Inspelen op de behoeften en wensen van gasten.
  • Het leggen van een basis voor een langdurige relatie met gasten.
  • Gasten met klachten op een correcte wijze opvangen.
  • Definiëren van de eigen rol in de gastvrije serviceverlening. 

Voor wie is de training bestemd?

De training is bestemd voor medewerkers die meer gastgericht willen of moeten werken.

Aandachtspunten in de training

  • Alledaagse en afwijkende situaties zowel voor als achter de schermen.
  • Wensen en behoeften van gasten en de noodzaak om hierop in te spelen.
  • Direct gastencontact: welkom heten, afscheid nemen en te woord staan. Hierbij staat natuurlijk de formule van het bedrijf centraal.
  • Behoeften en wensen van individuele gasten én groepen.

Aandachtspunten voor de deelnemers

Wij verwachten dat de deelnemers een actieve bijdrage leveren aan het programma en zich positief opstellen naar trainers en elkaar.

Methodiek

In de training wordt de theorie met de praktijk gecombineerd. In de praktijkopdrachten staat de eigen werksituatie centraal. Hierdoor leert de deelnemer de verschillende begrippen in de praktijk te gebruiken.


Tijdens deze training wordt gebruik gemaakt van de volgende methodieken :

  • Casus;
  • Brainstormen;
  • Samenwerkingsopdrachten;
  • Rollenspellen.

Verklaring van Deelname

Alle deelnemers ontvangen na afloop van de training een Verklaring van Deelname.

Investering

In-company training: prijs op aanvraag.